ما گروهی از سوسیالیست‌های ایران، باورمند به دگرگونی‌های بنیادین اجتماعی_اقتصادی برآنیم با ارایه بدیل سوسیالیستی برخاسته از گویه‌ی جمعی پویا، خلاق و بهم پیوسته و با درس آموزی از تجارب انقلابی تاریخ بشری در جهان و تاریخ معاصر جامعه ایرانی، راه حل های اساسی را از دل واقعیت‌ها، تعارضات و تضادهای طبقاتی موجود، کشف، ارائه و به کار بندیم.



ترفند های ضد بشری رژیم جمهوری اسلامی را جدی بگیریم!

چهره ها و مهره های تربیت‌شده در دستگاه امنیتی و محافل مرتجع دینی که در این روند عهده‌دار وظایف خاص تروریسم دولتی را عهده دار بوده‌اند، اکنون وظایف ویژه‌ای را برعهده دارند.

 

 

ترفند های ضد بشری رژیم جمهوری اسلامی را جدی بگیریم!

این مقطع از برزخ سیاسی در ایران این ویژگی را دارد که با تلاش جمهوری اسلامی برای بازتولید مناسبات در هرم قدرت سیاسی زیر سایه ولایت فقیه با غرب و در داخل برای جراحی همه جانبه‌ی برداشتن موانع از سر راه نئولیبرالیسم اسلامی در آخرین تلاش ها برای آزاد سازی قیمت ها و تامین الزامات پذیرفته شده در بازار آزاد جهان سرمایه ، گام های جدی برداشته می‌شود، همه‌ی لایه‌های پنهان فاشیسم در بین همه جناح‌های حکومتی از اصلاح طلب و اصول گرا ، عدالتخواه و محور مقاومتی از راست ترین تا «چپ» ترین ماهیت خود را آشکار می کنند .

چهره ها و مهره های تربیت‌شده در دستگاه امنیتی و محافل مرتجع دینی که دراین روند عهده‌دار وظایف خاص تروریسم دولتی را عهده دار بوده‌اند ، اکنون انجام وظایف ویژه‌ای در دستور کار دارند.

امروز و درراین مقطع تاریخی حساس اما با تقسیم کار در بین عوامل نرم افزاری و سخت افزاری نظام دیکتاتوری هریک به شیوه ای انجام این وظایف را به پیش خواهند برد. تحرکات علیه زندانیان سیاسی و اطلاق دیکتاتورهای کوچک به زندانیان بی‌پناه گرفته تا تشویق به بازتولید چپ ‌کشی و فاجعه ملی تابستان ۶۷ .از برکشاندن پوپولیسم اصلاح‌طلبانه تا آرایش نظامی برای مصادره نهایی بورژوازی میلیتاریستی و در دست گرفتن تمامی قدرت سرمایه و مناسبات در سطح ملی، منطقه ای و فرامنطقه نیاز به یک اقدامات جنایتکارانه را در دستور قرار می دهد. از نظر جنایتکاران چپ خوب ، چپ مرده است ! . زندانی سیاسی یک زندانی ساکت است!

این‌که عبدالرضا داوری این عبارات را نشر داده و یا هر کس دیگری از زبان و نام او مروج چپ کشی است ؛ این‌که فائزه هاشمی یا هر چهره دیگری از وابستگان به قدرت ، به نفرت‌پراکنی علیه زندانیان سیاسی بپردازد ؛ فرقی نمی کند. آنچه اهمیت دارد درک اقدامات محتمل جنایتکارانه ایست که بر بستر زمینه سازی‌های اخیر رخ خواهد داد . از جنایت در زندان زیر لوای آزادی و نقد دیکتاتوری تا خدمت به وطن و ایران و ایرانی با چپ کشی!

 

 


 

دسته : اجتماعي, سياسي

برچسب :

مقالات هیات تحریریه راهکار سوسیالیستی





























آرشیو کلیپ و ویدئو راهکار سوسیالیستی

html> Ny sida 1